Svako ko je ikada bio u prilici da se seli, zna da taj proces može biti poprilično zahtevan, posebno ukoliko nemate dobru logističku podršku i pomoć onih koji znaju šta i kako treba da rade. Kako se preseliti bez stresa i nervoze? Pitanje je koje postavljaju svi oni koji dođu u tu situaciju, a saveti pred selidbu uvek su i više nego dobrodošli. 

Kada se selite, upadate u gužvu i vrlo je lako da nešto zaboravite i propustite da uradite neku važnu stvar koja vam može otežati samu selidbu ili vreme neposredno nakon nje. Evo nekoliko saveta koji vam mogu polužiti kao podsetnik kako se preseliti bez problema i tenzije. 

#1 Potražite pravu agenciju za selidbe 

Jedna od prvih i najvažnijih stvari koju bi trebalo da uradite pred selidbu jeste da pronađete profesionalnu agenciju za selidbe, koja će na najbolji mogući način, obaviti uslugu preseljenja sa jedne na drugu lokaciju. Jedna od njih je Agencija za selidbe Miladinović, koja ima dovoljno iskustva da vašu selidbu učini avanturom bez imalo problema, nervoze i stresa.

Sve što je potrebno da uradite jeste da prepustite stvar u ruke dokazanim profesionalcima, koji će obaviti svoj posao najbolje što mogu, a vi ćete nesumnjivo biti i te kako zadovoljni uslugom. Sa pouzdanom agencijom za selidbe možete biti mirni da će sve vaše stvari i dragocenosti u identičnom stanju stići na željeno mesto u dogovoreno vreme i pod dogovorenim uslovima. 

Pozovite predstavnika agencije da uradi procenu selidbe

Kako ne biste s nestrpljenjem išekivali kraj selidbe i pribojavali se ispostavljanja računa, sve što je potrebno da uradite pred selidbu jeste da pozovete ljude iz odabrane agencije kako bi izvršili procenu same selidbe, po pitanju cene i vremena potrebnog za obavljanje preseljenja. 

Agencija Miladinović za sve svoje klijente obavlja uslugu besplatne procene selidbe – dolaze na lice mesta i nude vam najtačnije informacije o vrednosti usluga selidbe. Na vama je samo da kontaktirate agenciju i sve što želite da znate o rokovima i ceni biće vam jasno predočeno unapred.

#2 Odredite koje stvari vam više nisu potrebne

Prilikom preseljenja i pripreme stvari za selidbu, vrlo verovatno ćete naići na neke komade nameštaja ili određene predmete koji vam više nisu potrebni i koje iz određenih razloga ne želite da nosite sa sobom, u svoj novi dom. 

Zato je važno da napravite selekciju takvih stvari i da odredite šta je za vas, šta možete nekome da poklonite, a šta više nema nikakvu upotrebnu vrednost. Sve takve predmete koji su “odradili svoje” i ne možete im naći svrhu, agencija ih umesto vas može odvesti na deponiju

#3 Obeležite stvari koje su lomljive ili izuzetno važne

Veoma je važno da znate kako se spakovati prilikom selidbe. I ovu uslugu za vas može obaviti agencija, ali ukoliko to ipak radite sami, preporuka je da vidljivo naznačite radnicima agencije za selidbe koje su to kutije u kojima se nalaze lomljive ili posebno važne stvari

Tako će dodatnu pažnju posvetiti upravo transportu takvih kutija za selidbu, jer je izuzetno važno da se svi komadi očuvaju u transportu i da na krajnje odredište stignu apsolutno neopštećeni i u stanju u kom su se i pre nalazili. 

#4 Obavestite sve institucije o selidbi i promeni adrese 

Kada su u pitanju saveti za selidbu ne zaboravite da je bitno da nakon selidbe obavestite sve relevantne institucije o promeni svoje adrese. Tu se pre svega misli na promenu prebivališta u ličnoj karti, u pasošu, ali i na ažuriranje podataka u banci i drugim ustanovama za koje je važno da imaju vašu ispravnu adresu, kako bimogle uvek da vas kontaktiraju ako je to potrebno ili isporuče račun ili drugu pošiljku. 

#5 Proverite mesto gde se selite i da li je sve spremno

Naravno, ono što je neophodno jeste da pre samog procesa preseljenja, proverite da li je vaše novo mesto za stanovanje, potpuno spremno za useljenje. Dakle, ukoliko su bili potrebni neki radovi, da li su oni završeni, da li su se iselili prethodni stanari i slične stvari koje mogu uticati na efikasnost same selidbe. 

Takođe, ukoliko imate lift u zgradi, bilo bi dobro da se potrudite da kada stignu stvari on bude slobodan i u funkciji, kako bi radnici agencije mogli lakše i brže da prenesu vaše stvari do sprata na kom je potrebno. 

#6 Na dan selidbe budite tu – sačekajte svoje stvari u novom prostoru

Za kraj, ali ne i najmanje važno, potrebno je da budete prisutni na dan selidbe stana ili kuće. Iako nije nužno, možete imati poverenja i dati ključ agenciji, korisno je kako bi radnici znali gde da ostave svaku stvar, kako vi kasnije ne biste morali da se mučite i menjate raspored po stanu. 

Odgovor na pitanje kako se preseliti i nije tako komplikovan, zar ne?

Na kraju kada sve bude na svom mestu i kada skockate svoj život u novom prostoru, sve što vam preostaje jeste da napravite žurku povodom useljenja. Okupite sve sebi drage ljude u vašem novom životnom prostoru, a osim toga to je odlična prilika da pozovete i nove komšije i upoznate sa njima. Proširite krug svojih prijatelja i poznanika i učinite da vam vreme koje planirate da provedete u novom domu protekne bez ikakvih problema. 

O nama

Firma “Selidbe Miladinović“ postoji već 7 godina. Kao porodični posao, u poslovanju se isključivo vodimo principma profesionalnosti i kvalitetom. Zadovoljstvo naših klijenata nam je potvrda i motiivacija za dalji napredak.
Sa zadovoljstvom možemo reći da smo do sada radili preko 30.000 selidbi na teritoriji cele Srbije, sa posebnim osvrtom na Beograd i Novi Sad.